Sunday 3 July 2011

wanita sukakan perkahwinan???

ari ni ari ahad...dok rumah cam biaser r lepak2 dpn tv...cam biaser law ari ahad tv 3 xder citer yg best sgt...lau ade pon melodi lau n kartoon tu pon awktu pagi jer...tapi aku x sempat nak melayan pon coz bru bagun tido...eh silap..baru bukak tv la..pastu makan2 smbil lyn berita 1.30..disebbkan lauk yg mak aku masak tu sgt sedap...aku melantak nasi tu dgn begitu kusyuk sehinggakn aku x tau apa menda yg pembaca berita tu bgitau....ntah pape...membebel jer...bila nasi dlm pinggan dah licin...perut pon kenyang mood nak tgk tv pon bertambah...so rancangn seterusnya is nona(layan jer dah xder citer bes dah)...bagi aku nona ni sama jer dgn wanita hari ini...tapi apa yg membezakan nona dgn whi??taktik kotor nona diaorg mmg wujudkan slot pasal perkahwinan n sanding2!!!ok aku x nak pergi kpd point2 yg berat ari ni aku jast nak share sal miss mamaku...maybe mak2 korang pom sama ngn miss mamaku..


 
apa yang aku tgk...diaorg ni suka sgt tgk gmbr persandingn, baju pengantin....xcukup dlam nona,....majalah pon diaorg beli...pastu mula la dia ckp2...
"lau stakat design cam tu..mama pon blh buat la, nanti mg nok nikoh mama blh wat eh!!"
hahahaha...aku senyum jerla....xpenah terfikir pon aku nak kawin....entah bila aku kahwin....tapi tula miss mamaku...mklumla aku kan anak peremuan dia sorg jer...so mestila nak yg grand2 kan...aku x kesah actually aku ok jer...yang pentim duit x kuar byk...tapi aku rase cm nak wat kat hotel jer..majlis perkahwinan tu...hahaha padan muka future husnband aku...

ok kita try sentuh skt point yg berat..betul ker wanita jer yg sukakan perkahwinan??lelaki x nak kawin ker???aku x rasa cam tu..aku rase lelaki lebih suka berkahwin...dah ada sorang pon nak tambah lagi...gedik betolla lelaki ni...nyampah aku...wth!!!ok atually lelaki n wanita suka berkahwin ada sebab yang berbeza...wanita berkahwin sbb dia nak lelaki tu jadi hak dia yg mutlak sbb wanita ni mmg setia..perghhh...tapi lelaki berkahwin hanya semata2 ingin kan SEX!!!!!betul x???lau ada yg xckp X..baik korang cek diri korang cepat2...maybe ada yg x kena dgn org!!!sbb tula kes cerai skang ni semakin tinggi..wth guys???cuba la jadi responsible sikit!!!

P/S:ok aku rase x nak lebih2..nantikan xpasai ada yg x puas ati..lau ada yg x puas ati tu sila atrkan komen anda ek!!!!

No comments:

Post a Comment