Saturday 2 July 2011

kelatea!!!!i am coming!!!

setelah berkurun lamanya aku x dop terperap kat intec akhirnya aku dibebaskan untuk tempoh seminggu jer...perghhhhhhhh lamanyer...=_=' ok la tu kan at least dpt jgk aku balik kelantan....pergh...rindu giler....

aku mmg dah bayk kali naik bas tapi kali ni aku naik sorang diri..i mean tanpa family aku..walaupon aku naik ngn kawan..kawan aku tu laki 2 org...so dia org blh dok skali..aku jer sorg...huhuhuh...sedey....tapi yg tu ok lagi..yang paling x bes nyer...aku kena dok sebelah ajushi...wth.....dahla x hensem pastu sombong....tapi actually dok sebelah ajushi aku rasa aglk secure sikit compared to budak laki yg muda kan???budak laki zaman sekarang ni bukan nye boleh harap sgt....tapi kawan aku yg dua org ni baik..dia sgt caring..aku rasa cam ada abang jer....dia cool giler...nak balik kelantan ni...semua dia uruskan..pastu sebelum naik bas tu dia belikn air utk aku....woaaa...sweet giler...seyes aku cakap....aku terharu sgt..rasa cam ada abg jer....huaaaaahuahuaa...aku pon nak jadi adik jgk!!!!!nak ade abg nak ade kakak!!!
btw...thanx areb!!!lau ko bace entry ni buat2 xtau la ek...lau x malu aku..hahaa sebab aku puji ko lebih..ok cukup sal kawan aku smbung balik perjalan aku...aku smpai kb dlm pukol 5 pg..bas aku berhenti betul2 dpn parkson....xbyk sgt yg berubah kat kb ni....pergghhhh ayat....baru jer sebulan tinggal kb ayat macam 10 tahun x balik kb,....wth!!!ok tutup citer sal citer balik naik bas...

sekarang kita masuk point aku pi menjelajah bandar kota bharu yang telah lama aku tinggalkan iaitu sebulam....cehwah...pagi2 buta lagi aku bangun..pergh semangt!!!actually aku pegi hospital utk setelkan medical checkup aku yg x setel2 lagi...selagi aku x setel medical checkup selagi tu la aku xkan merasa duit biasiswa...wth!!!bila pikirkan duit..aku dgn susahnya aku beranikan diri utk bgi darah aku n wat mentoux test..part amik darah tu aku x kesah sgt tapi bila masuk part mentoux tu mmg sakit...tapi kejap jer...so sape yang nak pegi belajar oberc tu kena wat mentoux test..tapi korang x yah risau la...xsakit pon...lau sakit pon okla tu...kira adil tu...bukan aku jer yg rase sakit...kita sama2 share la..

lepas pi hospital aku pegi SHOPPING!!!!hahahaha ni part yang paling aku suka tapi at last aku x suka...balik2  umah bukak purse kosong...shit..ok part shopping ni aku x nak citer labih2 nanti kang korang jeles plak lau aku cakap aku beli purse baru brand LV..xpon korang mesti ckp..aku beli yang local punyer..c!!manusia ni x penah puas hati kan..so baik aku x yah story....senang!

next...aku balik umah lepak2 sambil tunggu kol 6 pastu nak pi amik adik aku tusyen...baikkan???sambil2 lepak ngn kucing aku bawah pokok mangga..sepupu aku pon tercongak betul2 dpn aku...
"wea..bila mg sampa mek?"
"mek..mg mari mano lagi???aku sapa puko 5 pagi takdi"jom derak?"soalku dgn muka yang paling kiut...
"beyes..mano?"
"sabok" jawab ku ngn muka cuak....korng mesti pelikkan...tapi lau budak kelantan bace entry ni dia mesti tau nape...aku x nak xstory...klu korang nak tau...ko tanya la kawan2 ko yang kelatanese...lau dia citer yang buruk2 sal pantai sabak...sah dia mmg x sayang kelantan....lau ader yg macam tu..bg tau aku...aku nak kasi dia minum jus budu...baru dia sedar asal usul sikit!!!!ok continue....aku gi amik adik aku then terus blah gi pantai......perghhhhhhh heaven...bes gile..lama sgt aku x tgk pantai....rasa cam nak bertempik jer...tapi x jadi coz ramai sgt manusia kat situ..wth!!!!time aku nak emo2 ngn panta time tu jgk diaorg dtg nak mengcau....pantai tu pon rindu kat aku jgk....asal aku smpai jer dia terus bagi ai laut kat aku.....habis seluar aku basah....xper2 aku paham...dia rindu sgt kat aku...smpai xleh nak kawal ombak dia tu...=_=!..

ok la aku rase dah cam karangan musim cuti dah entry ni..so stakat ni jer dulu ek....esk nak kuar plak gi main bowling...lau nak join maila.....nanti korg blh belanja aku kan?

No comments:

Post a Comment