Sunday 24 July 2011

3 org manusia yg annoying yg pernah aku jumpa dalam hidup aku yg aku rasa nak tampar jer muka diorg pastu aku nak korek bijik mata dia pastu aku nak blender jer diaorg jadi biar hancur lumat..pastu flash dalam lubang jamban!!


Ok..aku tau tajuk entry kali agak mengrikan tapi inilah kenyataannya…actually dah lame aku x update blog ni…nanti aku bgitau nape…ok back to aor main point kat atas tu…Aku nak bagi nama tiga makhluk celaka ni dgn nama  X Y and Z…Hahahah tiga2 manusia ni memang annoy nak tau nape…

Si X ni…lagak dia cam jantan…pakai pon x nak pakai pakaian pompuan x brutal….jalan pon terkangkang…kononnya ganaz la tu…apesal ko ni perasan sgt….kalau ko tu ganas ko x kn takut ngn kucing nyer…ni apehal…ngn anak kucing pon takut…ganaz ape menda tu…wea lau stkat ngn anak kucing ko nak takut ko tok sah berkagak ko tu macam jantanla…lau perempuan tu buat la cara perepuan …n lagi satu lau ko tu brutal sgt stakat kena marah sikit ko nak nangis baik ko balik dok bawah ketiak mak ko la…aku rasa cam celaka jer bila ko ckp ko ganas…WTH  X…buat malu muka jer….ko xyah naj berlagak ganas r lau dgn perangai ko cam ank mak…next si X ni lau ngn org pompuan x reti nak berkawan tapi lau ngn jantan ok jer semua laki ko rapat…huh WTF!!!klu ko gedik ckp jerla ko gedik kan senang..x yah la cakap ko xreti nak berkawan ngn org baru…aku mmg x leh blah r sikap ko ni….

K proceed sal Y n Z..dua org ni same jer perangai diaorg…ckp cam org pandai nak wat tu nak wat ni..tapi bila diri sendiri yg wat hampeh cam celaka…n yg paling aku xleh nak blah kan…bila kita bg nasiht dia maki hamun kita kat belakang dgn muka cam celaka…law ko buat elok2 x per der...masalah nyer ko mulut jer lebih ape kerja ko satu hampeh pon xder…wth!!



Aku rasa ni la antara manusia yang aku rasa aku xleh sgt tolerate ngn dia org….sbb nyer korag terlalu annoying n x leh terima nasihat orang….ok aku bukan manusia yg perfect n aku jgk ade kelemahan aku tapi at least aku x berlagak n aku x bagitau org apa kelebihan aku…expresskan semua tu bila perlu...x perlu xpress dgn mulut ko sbb dah terang2 korg berbohong!!!!aku suka sgt dgn ayat ni "ikan pen selamat kalau dia diam" so beter korang tutup mulut sbb semakin banyak korang bercakap semakin korang kelihatan sgt bodoh dan annoyed gila!!!

K la lau ade yg baca entry ni n dia terasa aku lagi suka actually at least ko blh sedar diri tapi aku xnak gaduh…so take it n try ubah diri korang..sbb org macam korang x kan blh terima nasiht yg pedas2 even yang x pedas poin koarang xkan teima.. so bila korang baca benda ni at least korang sedar diri n try berubah…lau rase x suka comment jer kat bwh tu…aku x sbr nak bace comen korng…

p/s: kepada yg lain tu aku nak minta maaf sbb entry ni cam aku mengupat or menceritakan aib org tapi aku x mention nama kan..so aku rasa agak selamat sikit  walaupon cara ni x betol…tapi ni la cara aku…aku x suka pendam kat dalam lau aku x puas hati aku akan cakap..this is my way..n aku rasa lagi tenang kot..lau korang pendam korang yang akan sakit so jgn buat cam tu sbb efek dia sgt besar so try la luah kan perasaan korang..xder la korg jadi pendendam nanti...

No comments:

Post a Comment