Monday 28 November 2011

기분이 아.......주 좋아요!!!!(kibuni aaaaju cuayo)-i am so happy!!!!

ermm.....intro kali ni nak sal ape ek???haaa...1 muharram...aku x tau sgt event ape yg penting bila 1 muharam!!!tapi yang aku tau...setiap kali satu muharam mesti org kmpung aku kumpul duit pastu kita org buat asyura klu nak nama moden sikit ket coklat zaman nabi!!!klu ade alien yg x kenal asyura ni aku ade letak gmbr kat bwh...rupa dia xder la cantik tapi sedap tau!!!klu x penah rase nanti soh la mommy n deadi korg bwk korg balik kg pastu ajk org kg buat ramai2...seyes bes!!!

c...macam kek coklat kan??
 

erm besnyer...mase kecik2 dulu bukan main xcited nak tolong pakcik2 kacau asyura tu...tpi bile dah semakn besar rasa cam liat jer nak tolong"panas la!!!"...mase type entry ni aku senyum sorg2 sbb teringt  gelagat makcik2..ada yg tegh tumbuk daging...ade yg tgh kerat sayur....mulut diorg berkerja sama laju dgn tgn diaorg wat kerja...aku rase korg dah blh agak kan??pakcik2 pulak sibuk dgn arang la,, kawah la..tapi rokok daun kat tgn memang x lepas!!n aku pulak...aku pon sibuk...sibuk menyibuk n kacau diorg buat kerja...rindu tapi sedih sbb taun ni xleh nak join diorg....

ok..tu macam rutin jer kan...mase aku skolah rendah ustazh aku ade brief pasal satu muharm ni...actually satu muharam ni bermulanye penghijrahan nabi muhammad SAW ke madinah..n dari situ la ISLAM berkembang...or dgn kata lain tahun baru bg umat islam!!!!klu nak ckp sal muharam ni mmg jadi satu entry...ape kate kita buat topik bru...FULL STOP!!!perrghh panjang giler intro aku....ok jom masuk citer sebnar!!!

kenapa aku hepi??
fisrt sbb ari ni aku dpt fly...ari ni dah kena balik u...menyampah nyer aku apesal la cuti midsem aku ni semnggu jer???ok klu nak citer sal trbang ni nantila kita borak yer..tadi cuaca x berapa elok...aku rase cam naik roler coaster jr tadi....tapi aku tetap enjoy!!!!

second is....aku dapat berborak dgn someone yg aku sgt hormat n segani!!!cu teka sape???
he is FADHLI HADARI...maybe bagi korg dia bukan sape2 tapi bgi aku dia penyelamst aku....sbb dia la aku dpt siapkan assignmt aku...(assightment cuti midsem!!!HA HA HA shitla)...assigment kli  ni sgt2 updated sbb kita org kena interview engineer...kenapa engineer sbb kta org ni budak engin..ni la nasib budak engin!!!!

"yuoll mesti ade minat masing2 n ofcosla 1 day korg akan take part dlm field tu kan??"
tulah kata2 yg kluar dri mulut lect kitaorg...sbb tu la dia soh kita kitorg interview someone yg terer dlm field yg kitaorg minat...

and aku...aku rase korg dah blh guess kan??mestila aku amik field yg ada kaitn ngn kapal terbang!!ermm i like aeroplane!!!!n ENCIK FADli DAHARI is an engineer...he is AIRCARAFT MAINTANENCE ENGINEER...perhhh dgr pon dah blh meremangkan bulu roma aku....n utk pengetauan korg dia muda lagi...dlm 23 24 25 gitu x silap aku....heheh..kpd yang gatal nak ngorat dia sila tukar niat anda...dia dah jadi aku punya bf kakak punya kawan punya kawan aku..heheh...tapi klu korg nak kawan tu blh la...n dia sgt2 baik..n aku rase hepi sgt2 blh ckp ngn dia...byk benda yg dia share...ah besnyer...asigment dah setel....

nmpaknyer..entry aku dah jadi kargn musim cuti dah,.kita stop kat sini la dulu yer...xlarat dah aku nak tulis pnjang2...aku harap korg pon sentiasa hepi selalu yer.... n don be sad!!!

p/s:thanx alot to abg fad(ceh...tibe2 kluar abg fad...OMG chi!!!)sbb bantu sy....nice moment...and i have learnt something today!!!!kamsahamnida!!!

No comments:

Post a Comment