Thursday 24 November 2011

aku jatuh cinta...SEKALI LAGI!!!!

OMG!!OMG!!!
apehal tu...bila mase plak aku bercinta ek???


"I WANT 2 FLY!!"

hahaha...cam lawak jer....dulu ayt kat atas tu cam jadi trade mark aku jer.....ok...tu dulu...zaman tua2...klu dulu...bila nmpak kapal terbang aku jadi excited sgt2...tapi skrang semua tu berubah bila aku tau aku xder can nak masuk flying skul!!!aku xder can nak jad pilot tapi aku dapat jadi seorang ENGINEER!!hahah..cam lawak jer...wat???engineer??xpenah terlintas dlm pikirn aku nak jadi engineer!!!!ok...aku xnak bukak citer lama...jom kita bukak citer baru...

macam yg korg tau..sedar x sedar...rupanye dah cukup setahun SPM aku dah lepas n rupanya dah hampir 7bulan aku dop intec....2bulan lagi cukupla sem 2 aku....cepatnye!!!!!ok jom masuk main stori..bila lama2 aku dok kat intec tu aku...hati aku semakin terima dgn semua ni!!!n satu detik tu aku baru jer tersedar yg aku ni dah jadi BUDAK ENGIN rupanyer!!!!bapakla...patutla susah jer!!!!hehe...^____________^!

bila sedar jer semua tu...mmg la engineer tapi bidang ape yg aku nak amik???
hahaha...speechless...i have no idea!!!aku cam nak amik aeronotik engin tapi x tau lagi cam ner..tapi satu ari ada kawan aku dari bacth jepun ckp dia pun nak amik cam aku nanti pegi jepun...n dia citer r sal aeronotik engin ni cam ner dari A smpai la Z..pastu aku buat kptusn aku nak masuk field ni nanti pegi korea nanti n kali ni ku betol2 tekad!!!!n bila aku pandang kapal terbang!!hati aku berdaber2 balik n aku jadi excited sgt!!!!n aku jatuh cinta kat kapal terbang tu ONCE AGAIN!!!!




"I WANT 2 FLY AGAIN!!!"

even..aku xleh bwk kapal terbang tu...at least aku jadi sebahagian dari kapal terbang tu!!!
GOOD LUCK!!!!hehehe

No comments:

Post a Comment