Thursday 3 November 2011

love at the fisrt bite!!!!!

love???fisrt bite???
klu sape otk x berapa nak suci tu mesti pikir sal love bite....x pom something yg seangkatan dgn nyer....tapi aku x layan r semua tu....


ok tutup citer sal tu...korg rasa mana aku jumpa benda ni????ok jom kita zoom out!!!!!!
TARRAAAAAAAA!!!!



it is a bar of chocolate!!!!mesti krg ckp..lah stakat coklat ni ape yg hebatnyer????
wea klu x bermakna wat ape aku nak buang masa nak citer sal coklat ni plak!!!mesti la ada sebb nyer!!!

jom dgr citer.....aku suka coklat n aku suka bagi kawan2 aku coklat especially time ari jadi diaorg..kuasa coklat ni hebat ko tau....lau x caye tr ko bagi coklat kat budak yg tgh menangis bagai nak rak...sekelip mata jer senyap!!!!!c hebat kan??-_-"

ok la aku x nak explain sal ni tapi yang aku tau...coklat blh buat org gembira n blh tukar mood kita...tapi berpada pada la...makan coklat byk2 pon bahaya!!!!

macam yg aku cakap aku selalu bagi coklat kat someone TAPI aku xpenah pon lagi terima or dapt se bar coklat free dari someone..mak aku pon x penah bagi dgn rela hati..klu dia beli pon sbb aku curik2 masukkan coklat dalam troli masa kat kaunter...HA HA HA

ni sejarah aku dgn coklat...n hari ni ada sejarah baru....agak2 korg ape??
ari ni aku dapat se bar coklat free dari someone!!!!perasaan aku hepi sgt!!!bahagia sgt2....aku x tau nak cakap ape tapi satu jer...

"TERIMA KASIH"^______^

 \
Alhamdulillah ari ni Dia bagi  aku rasa perasaan bahagia ni.....harap perasaan bahagia ni kekal iA...

buat pertama kalinya dlm hidup...aku rasa syg giler nak makan coklat..skrg baru aku faham perasaan org yang penah trima coklat dari aku..teragak2 nak makan....hahahah...lawak giler.....

p/s:aku x tau nak tutp cam ner entrykali ni....coklat blh keringkan air mata n blh bahagiakan hati someone.....so try to give chocolate to everyone bcoz this is one of the way to put a smile in people face....u pay more u get more!!!!have a nice bite!!!

No comments:

Post a Comment