Sunday 19 June 2011

tentang aku..

hai...
korang mesti terkejutkan tgk bukak blog aku..semua dah berubah.. entry2 lama dah x der..aku rasa dah tiba mas utk aku buat benda baru...aku xnak la korg bace ayt skema aku..

ok..bagi yang x kenal aku tu aku..jom kita break the ice...
 aku ChI..simple n cool…
lau nak story sal nama aku pon aku rasa kena wat entri khas..so lau rasa  nak tau jgk sila post kan soklan anda ek!!
aku bdk kelate sejati..”gomo kelatea gomo” walaupon kelantn bru jer dikalahkan olh terengganu dlm piala msia aku ttp setia ngn kelantan..
nape ak x kecek or tulis kot kelatea??
macam la korang paham lau aku tulis kelate…so lau rase nak lebih sila tinggalkan pesanan anda..
ok.aku rasa dah cukup kot part intro ni..fullstop…

p/s:lau nak tau lbh sila add aku kt fb(iera wan)

No comments:

Post a Comment